Βγαίνουν ορισμένοι συνάδελφοι που αυτοπροσδιορίζονται ως προοδευτικοί να αναρωτηθούν γιατί ορισμένοι εκπαιδευτικοί, ενώ άνοιξαν τα σχολεία, αναρτούν υλικό που δημιουργήθηκε για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Ας μου επιτραπούν μερικές επισημάνσεις.

Πρώτον, τα σχολεία μπορεί να άνοιξαν, με τον τρόπο που άνοιξαν, αλλά αφενός ένας αριθμός μαθητών δε φοιτεί κι αφετέρου δε δίνονται εργασίες σε υλική μορφή, οπότε η ανάγκη για εξ αποστάσεως εκπαιδευτική βοήθεια και διαδικτυακές εργασίες δεν εξέλειψε.

Δεύτερον, όλοι φοβόμαστε πως κι η νέα σχολική χρονιά δε θα κυλήσει ομαλά, οπότε μπορούμε τουλάχιστον να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι κι εξοπλισμένοι.

Τρίτον, ακόμα κι αν όλα πάνε κατ’ ευχή όλα αυτά τα εκπαιδευτικά εργαλεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους συναδέλφους για να κάνουν το μάθημα πιο θελκτικό κι αποδοτικό.

Τέταρτο, όλοι αυτοί που αντιμετώπισαν κι αντιμετωπίζουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με στείρο αρνητισμό, φθάνοντας μάλιστα στο σημείο να καλούν σε αποχή, πρόσφεραν και προσφέρουν τις καλύτερες υπηρεσίες στον κοινωνικό αυτοματισμό, σε όλους εκείνους που ήταν κι είναι έτοιμοι να μας κατασπαράξουν… Και για να το πω και πιο απλά, όλοι αυτοί τι πρεσβεύουν; Να είναι κλειστά τα σχολεία για 2,5 μήνες και να καθόμαστε να ξινόμαστε; Είναι αυτή προοδευτική και σοβαρή στάση;

Πέμπτον, είναι άλλο πράγμα να αξιοποιείς κάθε δυνατότητα για να βοηθήσεις τους μαθητές σου αναδεικνύοντας παράλληλα τις ευθύνες και τις παλινωδίες της κυβέρνησης να διασφαλίσει την ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και να δώσει επιτέλους λεφτά για την παιδεία των παιδιών μας κι άλλο να ενοχοποιείς την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μια εκδήλωση κουφιοκέφαλου ψευτοεπαναστατισμού. Τα διαδικτυακά εργαλεία, εν κατακλείδι, δεν ενοχοποιούνται και δεν ευθύνονται αυτά, αν η κυβέρνηση θελήσει να τα χρησιμοποιήσει με στρεβλό τρόπο…