α) Πόσο έτοιμα είναι τα παιδιά αλλά και οι γονείς να κατανοήσουν ( όλων των ηλικιών παιδιά) τη λειτουργία συσκευών καταγραφής εικόνας και ήχου;
β)Πόσο έτοιμα είναι τα παιδιά αλλά και γονείς να κατανοήσουν (όλων των ηλικιών παιδιά) την ΗΘΙΚΗ η οποία συνοδεύει την καταγραφή εικόνας και ήχου;
γ) Πόσα παιδιά και γονείς ξέρουν τι σημαίνει «προσωπικά δεδομένα» «ψηφιακή συμπεριφορά».
δ) Πόσοι γονείς και μαθητές γνωρίζουν αυτό που προωθείται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία σχετικά με την χρήση μέσων καταγραφής ήχου και εικόνας και πόση σημασία έχουν δώσει στον Εγγραμματισμό στα Μέσα;
ε) Πόσοι γονείς είναι έτοιμοι να δεχτούν τους νέους κανόνες που θα ακολουθήσει το όποιο σχολείο( και οι οποίοι θα διαφορετικοί από όσους ίσχυαν μέχρι τις 10 Μαρτίου 2020) καθώς τόσο με το Νέο Νομοσχέδιο που θα πάει προς ψήφιση όσο και με την τροπολογία που ψηφίστηκε χτες, επέρχονται μεγάλες αλλαγές από… αύριο;

Όλοι σας έχετε παρακολουθήσει ταινίες με μαθητές στο εξωτερικό. Ο δάσκαλος είναι μπροστά στον πίνακα, οι μαθητές έχουν την προσοχή τους στραμμένη στο δάσκαλο το παραμικρό αντιμετωπίζεται με έξοδο του μαθητή από την τάξη, δεν υπάρχει ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, δεν διακόπτουν οι μαθητές και είναι πολύ πιο αυστηροί οι κανόνες λειτουργίας.
Πολλά από αυτά θα τα δούμε και εδώ, στη χώρα μας. Το νέο νομοσχέδιο της Παιδείας και η τροπολογία που πέρασε χτες επιφέρει αλλαγές το αργότερο από τον Σεπτέμβριο, σε όλα τα σχολεία και όλες τις βαθμίδες και φυσικά θα επιφέρει αλλαγές στην εσωτερική λειτουργία, στους κανόνες και φυσικά αυτές θα επιβάλλουν, κατά συνέπεια, υποχρεωτικά -για τη σωστή λειτουργία του σχολείου και της τάξης- και αλλαγή σε καθημερινές συνήθειες,νοοτροπία και συμπεριφορές παιδιών και γονέων.
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΑΖΕΙ και θα πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε αυτό όλοι μας όσο πιο γρήγορα μπορούμε..